26 Ağustos 2017 Cumartesi

MUZAFFER İZGÜ'YÜ KAYBETTİK



Mizah ve çocuk yazının yaşayan en önemli temsilcilerinden biri olan Muzaffer İzgü’yü yitirdik…
Ardında 98'i çocuk olmak üzere 154 kitap, 200'e yakın radyo oyunu bırakarak edebiyat tarihi içindeki yerini aldı.

Bir süre önce internet medyasında sorumsuz bir yayıncının yaptığı haber sonucu öldü söylentileri çıkmıştı…
Bu kez de öyle palavra bir haber olacağını umut etmiştim ama ne yazık ki doğruymuş…
Geçen yıl Adana Film Festivali’nde karşılaşmıştık…
“Yeni kitap ne zaman ağabey?” diye sormuştum.
Eşi Günsel İzgü’yi bir süre önce önce kaybetmişti…
“Eşimin ölümünden sonra tek satır yazamadım; bundan sonra da yazabileceğimi sanmıyorum; o benim ilham kaynağımdı” demişti.
Bu güzel bir romantizm, Muzaffer İzgü’nün ne güzel bir insan olduğunu gösteriyor…

Şimdi ilham kaynağının yanındasın ağabey ikiniz de huzur içinde uyuyun… 

                                                                                                                      ATAY SÖZER






Hiç yorum yok: