30 Aralık 2015 Çarşamba

BİLGESU ERENUS'TAN HOMUR 17.YIL ŞARKISI :GELENEKTEN GELECEĞE


Homur’ un on yedinci yılına armağan!
Ah şu Homur Homur ahhhhh
Dünyaya önerdiği şu şeye bak
Aaa ah ah Homur aaahhh
İnsana layık gördüğü işe bak


Homur’ un amaçladığı dünya GELENEKTEN GELECEĞE gerçekleşirse:
kadınların dörtlüğü şöyleymiş!
Bıraktım ben kirlileri ortak yemekhaneye
İş dönüşü alacağım bebem de ortak kreşte
Kocam hort zort ediyordu
Boş ol dedim ona da

Homur’un amaçladığı dünya GELENEKTEN GELECEĞE gerçekleştiğinde
erkeklerin dörtlüğüne gelince...
Acı vermiyor emeğim
Çalışmak zevk benim için
Patronlara ter akıtmam
Bu nedenle bol vaktim
Patronlara ter akıtmam
Gırgıra da var vaktim












Olacak iş değil....Homur’un amaçladığı GELENEKTEN GELECEĞE dünya gerçekleştiğinde ya kızlı erkekli gençler diyorsanız...
Vardiyamdan çıkar çıkmaz
Gece üniversitesi
Spor folklor ve tiyatro
Sevdalım ve ben yan yana
Spor folklar ve tiyatro
Yıldızlar ve biz yanyana
Homur’ un amaçladığı dünya GELENEKTEN GELECEĞE gerçekleştiğinde
tüm insanlara gelince, gel de şaşma!
Akşam sözleştik dostlarla
Ortak yemekhanemizde
Buluşup söyleşeceğiz
Söz bitince sıra dansta
Buluşup söyleşeceğiz
Söz bitmeden sıra dansta













Gerçekten inanılır gibi değil..
Ahhhh şu homur homur aaahhh
Dünyaya önerdiği şu şeye bak
Ooooo ah Homur ah
İnsana layık gördüğüne bak
Oooooooo ah Homur ahhhhhh
İnsana layık gördüğüne baaaaaaaak
Bak!
Seni Homur seni- engenlik yaşını da geçtin! Çok ama çok ayıp!

Hiç yorum yok: