1 Temmuz 2013 Pazartesi

2 Temmuz Sivas'ın En Karanlık Günü

Atay Sözer
2 Temmuz 1993 Madımak'da yanan 37 can anısına
(Otobüs oyunundan)

SİVAS ACISI 

Bu bulut bizim oranın bulutu 
Hemşeriyiz ne de olsa 
Benim için kalkmış ta Sivas'tan gelmiş 
Yurdumun bulutu 
Başımın üstünde yeri var 

Ben bilirim 
Bu rüzgar bizim oranın rüzgarı 
Hemşerimiz ne de olsa 
Benim için kopup gelmiş yayladan 
Yurdumun rüzgarı 
Kurutsun diye akan kanlarımı 

Ben anlarım 
Bu acı bizim ora işi, hançer acısı 
Bir ülkedeniz ne de olsa 
Aynı dili konuşsak da 
Anlamayız birbirimizi 
Hançerin nakışı 
Tanıdım acısından, Sivas işi 

Ben duyarım, duyumsarım 
Bizim oranın sızısı bu 
Binip kara bir buluta Sivas ilinden 
Sivas rüzgarında uçup gelmiş 
Helallik dilemeye 

Ey yüreğimin onmaz acıları 
Ey beynimin dinmez sancıları 
Suç ne bende, ne de sende 
Ne de olsa yurttaşımsın 
Kapalı da olsa bütün vicdan kapıları yüzüme 
Bilmelisin, bir yerin var can evimde

                                     Aziz Nesin


Atilla Atala

***yangın**************************deprem***
******lardan********************* Lerden******
********geliyorum*********** Geliyorum********
*************dedi *******dedi***************
************** Adam**** Kadın****************
********************ve**********************
****************dep** Yan*******************
*************rem******* Gın*****************
***********lere*********** Lara***************
********gitti*****************gitti*************
*****yikik********************** Yanık********

Metin Altıok

Taner Özek



Hiç yorum yok: