23 Nisan 2010 Cuma

YARATICI ÇOCUKLAR ÖDÜLLERİNİ ALDI

GELECEĞİN AKILLI ULAŞIMI” KONULU ULUSLARARSI KARİKATÜR YARIŞMASININ ÖDÜL TÖRENİ YARATICI ÇOCUKLAR DERNEĞİ’NDE YAPILDI

Yaratıcı Çocuklar Derneği ile Karikatürcüler Derneği işbirliğinde gerçekleştirilen uluslararası “GELECEĞİN AKILLI ULAŞIMI” konulu karikatür yarışmasının ödül töreni 22 Nisan 2010 Perşembe günü Yaratıcı Çocuklar Derneği’nde yapıldı.Çocuklara ve gençlere karikatür ve mizah sevgisi aşılamak, yetenekli çocukları çizim konusunda yüreklendirmek ve karikatürü yaygınlaştırmak amacı ile her yıl düzenlenen ve atölye çalışmaları ile desteklenen yarışmalara Türkiye genelinden okullar katılıyor. Bu yıl ki yarışmada öğrencilerin geleceğin akıllı ulaşımı ile ilgili karikatürleri yer aldı.22 Nisan 2010 tarihinde yapılan törende başarılı öğrenciler ödüllerini ve Karikatürcüler Derneği tarafından verilen ustaların kitaplarını Karikatürcüler Derneği Başkanı Sayın Metin Peker ve Yaratıcı Çocuklar Derneği Yürütme Kurulu Başkanı Demet Sabancı Çetindoğan ve Yönetim Kurulu Başkanı Didem Çapa’dan aldılar.Yarışmaya katılan çalışmalar, aralarında Erdoğan Bozok, Akdağ Saydut, Mustafa Bilgin, İbrahim Tapa’nın yer aldığı jürinin değerlendirmesi sonucunda seçildi. Dört kategoride ödül ve mansiyon alanlar belirlendi. Ödül alan ve sergilenmeye değer bulunan karikatürler 22 Nisan–30 Mayıs 2010 tarihleri arasında Yaratıcı Çocuklar Derneği’nde ziyaretçilere açık olacaktır.

İlköğretim 1-3. Sınıf Grubunda Dereceye Girenler:

Birinci: Derin Deniz Büyükdoğan / İstek Özel Barış İlköğretim Okulu İkinci: Irmak Lal Dönmez / Özel Üsküdar SEV İlköğretim Okulu Üçüncü: Serra Sağıroğlu / İstek Özel Barış İlköğretim Okulu
İlköğretim 1-3. Sınıf Grubunda Mansiyonlar
Jeff Can Saveryego / İstek Özel Barış İlköğretim Okulu

İlköğretim 4-5. Sınıf Grubunda Dereceye Girenler

Birinci: Deniz Türkeş / Özel MEF İlköğretim Okuluİkinci: Canberk Sönmezer / Özel Üsküdar SEV İlköğretim OkuluÜçüncü: Metehan Kayan / Doğuş Eğitim Kurumları
Turhan Selçuk Özel Ödülü Tolga Karakaya / Özel MEF İlköğretim Okulu
İlköğretim 4-5. Sınıf Grubunda Mansiyonlar
Yiğit Arda Çolak / Özel Bilfen Ataşehir İlköğretim Okulu Deniz Türkeş / Özel MEF İlköğretim Okulu Beliz Kaya / Doğuş Eğitim KurumlarıEge Yüceoral / Özel Bilfen Ataşehir İlköğretim Okulu Aslı Özden / Özel Irmak Okulları

Deniz Türkeş, ödülünü Didem Çapa'dan alıyor


İlköğretim 6-8. Sınıf Grubunda Dereceye Girenler:
Birinci: Yakup Atilla / Özel MEF İlköğretim Okulu İkinci: Ahmet Akburak / A.Üzeyir Garih Dostluk İlköğretim Okulu Üçüncü: Ahsen Çilek / TED Samsun İlköğretim Okulu Karikatürcüler Derneği Özel Ödülü Çevik Basmacı / Özel MEF İlköğretim Okulu


İlköğretim 6-8. Sınıf Grubunda Mansiyonlar
Will Libcke / Cranbrock Kingswood Mıddle School for BoysAta Uğurlu / Özel Bilfen Çamlıca İlköğretim Okulu Eray Koç / Özel MEF İlköğretim Okulu Fazıl Necioğlu / Özel MEF İlköğretim Okulu Ali Banyocu / Özel MEF İlköğretim Okulu Sarp Giray / Özel MEF İlköğretim Okulu

Lise Grubunda Dereceye Girenler:
Birinci: Emre Ertuğrul / VKV Koç Özel Lisesiİkinci: Atakan Öğretmen / Özel MEF İlköğretim Okulu Üçüncü: İlke Ekbul / TEGV Sema-Aydın Doğan Eğitim Parkı
Yaratıcı çocuklar Derneği Özel Ödülü
Merve Akbulut / TEGV Sema-Aydın Doğan Eğitim Parkı
Lise Grubunda Mansiyonlar
Güliz Sağlam / TEGV Sema-Aydın Doğan Eğitim ParkıYaşagül Koç / TEGV Sema-Aydın Doğan Eğitim ParkıBatuhan Altundaş / VKV Koç Özel Lisesi

Deniz Türkeş

Hiç yorum yok: